شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

مقاله #1056

#1056 کد مقاله زمینه: برق و الکترونیک
عنوان انگلیسی:
Analysis and Design of a Power-Scalable Continuous-Time FIR Equalizer for 10 Gb/s to 25 Gb/s Multi-Mode Fiber EDC in 28 nm LP CMOS
تعداد صفحات انگلیسی:
11 صفحه
عنوان فارسی:
آنالیز و طراحی یک اکولایزر RF زمان پیوسته مقیاس پذیر توانی برای فیبر EDS چند حالته 10 Gb/s به 25 Gb/s در LP CMOS 28 nm
تعداد صفحات فارسی:
17 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
120,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده- یک اکولایزر FIR 7-تپ زمان پیوسته برای جبرانسازی پراکندگی در لینک های فیبر چند حالتی ارائه شده است. با استفاده از یک خط تاخیر فعال جدید، اکولایزر بسیار فشرده حاصله، بسیار انعطاف پذیر بوده و عملکرد بهینه و مقیاس پذیری توان را در محدوده وسیعی از نرخ های داده ورودی حفظ می کند. دقت خاصی برای حل مسائل محقق سازی زمان پیوسته نظیر نویز، خطی بودن و محدوده دینامیک رعایت شده است. طبقات تمام گذر، با یک توپولوژی مداری ساده شامل خطی بودن و پهنای باند وسیع محقق شده اند و از آنها برای پیاده سازی المان های خط تاخیر فعال استفاده شده است. ضرایب تپ فیلتر با ترارساناهای قابل برنامه ریزی محقق شده و جریان های خروجی توسط یک تقویت کننده transimpedance جمع شده اند که بهره بالا و پهنای باند وسیعی را فراهم می کند. با انجام آزمایشات در تراشه های تست محقق شده در تکنولوژی LP CMOS 28 nm، نتایج گسترده ای ارائه شده اند. اکولایزر، عملیات موفقیت آمیزی را با نرخ های داده متغیر از 10 Gb/s تا 25 Gb/s و اتلاف توان مقیاس پذیر از 55 mW تا 90 mW نشان می دهد. در مقایسه با اکولایزرهای FIR سرعت بالای گذشته، روش ارائه شده بیشترین تغییرات نرخ داده ورودی را با جدیدترین راندمان توان مساحت سیلیکون تنها 0.085 mm2 می پذیرد و تقاضای استانداردهای 400 Gb/s رو به ظهور را برآورده می کند.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
120,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان