پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

مقاله #102

#102 کد مقاله زمینه: کامپیوتر
عنوان انگلیسی:
Design Space Exploration of On-chip Ring Interconnection for a CPU-GPU Architecture
تعداد صفحات انگلیسی:
13 صفحه
عنوان فارسی:
طراحی اکتشافات فضای اتصالات داخلی حلقه ای روی تراشه برای یک معماری CPU-GPU
تعداد صفحات فارسی:
45 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
200,000 ريال
چکیده فارسی:

 مقاله انگلیسی کامپیوتر با ترجمه فارسی

چکیده

تراشه مولتی پروسسورهای آینده((CMP تنها درهسته محاسباتی گوناگونی در دوره های فرکانسی مصرف برق و توزیع منابع رشد خواهند کرد. پیوند یک معماریCPUدرGPU که با انواع معینی از برنامه ها مؤثرتر است، مرحله بعدی در این گرایش است. این ترکیب ناهمگن معماری ها برای دسترسی یک اتصال داخلی روی تراشه به منابع اشتراک گذاری شده مانندکنترولرهای آخرین Cache و حافظه، استفاده خواهد شد. پیکربندی این شبکه روی تراشه به صورت احتمالی فشرده سازی بر روی توزیع منابع، اعتدال در به اشتراک گذاری منابع عملکرد سرتاسری را دربرخواهد داشت.

ناهمگن بودن این معماری ها به ناچار سبب اعمال فشارهای مختلف برروی اتصالات داخلی ناشی از تفاوت خصوصیات و نیازمندی برای اجرای برنامه ها درهسته ی CPU وGPU خواهدشد. برنامه های CPU حساس به نهفتگی(رکود) می باشند، درحالیکه برنامه هایGPGPU نیازمند پهنای باند بزرگ هستند. این ناشی از اختلافات در مشترکات سطح نخی دو معماری می باشد.GPU از نخ های بیشتری جهت کاهش اثر نهفتگی حافظه استفاده می کند اما به پهنای باند بیشتری برای تهیه ی همین نخ ها نیازدارد. به عیارت دیگر هسته های CPU یی که به طور نمونه یک یا دو نخ را با هم اجرا می کنند بسیار به نهفتگی حساس هستند.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
200,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان