جمعه ۱۰ فروردین ۰۳

مقاله #1014

#1014 کد مقاله زمینه: کامپیوتر
عنوان انگلیسی:
An Error Correction Algorithm for Forward Collision Warning Applications
تعداد صفحات انگلیسی:
6 صفحه
عنوان فارسی:
یک الگوریتم تصحیح خطا برای برنامه های هشدار تصادف از جلو
تعداد صفحات فارسی:
11 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
70,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده- سیستم های حمل و نقل هوشمند (ITS) مبتنی بر هوشمندی قرار گرفته در واحدهای جاده ای و خودروها است. تکنولوژی های ITD، نظیر خودروهای متصل، ایمنی جاده را با تبادل اطلاعات خودروها با یکدیگر، با زیرساخت موجود یا هر دوی آنها، ارتقاء می دهند. این ارتباطات از باند 5.9 GHz بهره می برد که ارتباطات در محدوده کوتاه تخصیص یافته (DSRC) نامیده می شود و پروتکل‌ها نیز در معماری دسترسی وایرلس در محیط خودرو (WAVE) تعریف شده اند. این مقاله از طریق آزمون های عملی جدیدترین واحدهای قرار گرفته بر خودروها (OBUها)، عملکرد برنامه اخطار تصادف از جلو (FCW) در کانال کنترلی DSRC با عدد 178 را بررسی می کند. این برنامه از اطلاعات موقعیتی فراهم شده توسط GPS داخلی به منظور محاسبه مسافت ترمز ایمن از یک برای تبدیل وضعیت خودرو از حالت متحرک به ایستاده استفاده می کند.

آزمایشات در سرعت های 30، 40، 50 و 60 کیلومتر بر ساعت با نرخ بروزرسانی GPS 5 Hz انجام شدند. نتایج ما نشان دهنده حاشیه خطای زیر 1% هستند که بیانگر قابلیت اطمینان مورد نیاز در کاربردهای جلوگیری از تصادف می باشند.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
70,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان