شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

مقاله #1003

#1003 کد مقاله زمینه: حسابداری
عنوان انگلیسی:
Accounting Quality and Loan Pricing: The Effect of Cross-country Differences in Legal Enforcement
تعداد صفحات انگلیسی:
23 صفحه
عنوان فارسی:
کیفیت حسابداری و قیمت گذاری وام: تاثیرگذاری تفاوت های کشورها در اجرای قانون
تعداد صفحات فارسی:
51 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
300,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده:

این مقاله با استفاده از نمونه شرکت هایی که در گزارش سازمان حسابداری بین المللی ذکر شده اند به بررسی این مطلب می پردازد که آیا قدرت اجرای قانون درسطح کشورها نقشی مهم درارتباط ارزشی کیفیت حسابداری برای قیمت گذاری وام بازی می کند و یا خیر. فرضیات شاخص دراین زمینه این است که قائدتا به کارگیری قوی تر مفاد قانونی در برابر به کارگیری ضعیف این قانون‌ها باید بر کیفیت گردآوری بیانیه های مالی به دلیل اعتبار افزایش یافته آنها تاثیرگذار باشد، بنا براین منجر به تاثیرگذاری زیاد بر تاثیرگذاری قوی تر کیفیت حسابداری بر قیمت گذاری وام می شود، دراین مورد رهبران بالقوه تاثیرگذار این اطلاعات را به عنوان اطلاعاتی قابل اعتماد درنظر می گیرند.

شواهد حاکی از آن هستند که کیفیت حسابداری برای نشان دادن میزان وام تنها در ترکیب با سطح به کارگیری قانون بسیار پراهمیت است، و این تنها برای کشورهایی که قانون های مالی مربوطه را با قدرت اجرا می کنند مصداق دارد. این اطلاعات نشان می دهند که اطلاعات درباره کیفیت بیانیه های مالی با ارزش بوده و تنها در صورتی تاثیری شاخص بر قیمت گذاری وام خواهند داشت که دراین کشورها برای ارائه دهندگان وام به اندازه کافی معتبر و قابل اعتماد درنظر گرفته شوند، و این زمانی رخ خواهد داد که سطح اجرای قانون دراین زمینه قوی بوده و جدی دنبال شود.

نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
300,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان