جمعه ۱۰ فروردین ۰۳

مقاله #1000

#1000 کد مقاله زمینه: فناوری اطلاعات
عنوان انگلیسی:
Measuring the Security and reliability of Authentication of Social Networking Sites
تعداد صفحات انگلیسی:
7 صفحه
عنوان فارسی:
سنجش امنیت و قابلیت‌اطمینانِ احراز اصالت در شبکه‌های اجتماعی
تعداد صفحات فارسی:
11 صفحه
نوع فایل:
فایل word ترجمه و pdf انگلیسی
قیمت فروش:
50,000 ريال
چکیده فارسی:

چکیده

امروزه سایت‌های شبکه‌های اجتماعی از گذرواژه (رمز عبور) برای احراز اصالت[1] کاربران استفاده می‌کنند. اما مشکلات خاصی در این مورد وجود دارد؛ کاربر ممکن است گذرواژه‌اش را فراموش کند یا ممکن است حساب کاربری‌اش توسط یک مهاجم، هک شود. امروزه سرویس‌دهنده‌ی وب، امکان استفاده از یک آدرس ایمیلِ جایگزین[2] یا پرسش‌های امنیتی را برای بازیابی گذرواژه، به کاربران ارائه می‌دهند. متأسفانه، این مکانیزم امنیتی، ناامن یا غیرقابل‌اطمینان است.

برای غلبه بر مشکلات این مکانیزم، یک سازوکار پشتیبان برای بازیابی حساب کاربری، در نظر گرفته می‌شود. مکانیزم احراز اصالتِ پشتیبان، کاربر را قادر می‌سازد تا به کمک دوستان مورد اعتمادش، حساب‌ کاربری‌اش را بازیابی کند. در این مکانیزم، کاربران با اتکا به چند فرد مورد اعتماد، حساب کاربری‌شان را از طریق ایمیل‌های تأیید[3]، بازیابی می‌کنند. مدل اعتمادی[4] که در شبکه‌های اجتماعی پیاده‌سازی شده به همراه یک پروتکل احراز اصالت ارائه می‌شود. مدل‌های ارزیابی اعتماد، واقعاً در محیط‌های هوشمند، مورد نیاز هستند زیرا محیط‌هایی امن و در عین حال انعطاف‌پذیرتر را ایجاد می‌کنند که سیاست‌های امنیتی، قادر به انجام آن نیستند. سیستم‌های مبتنی بر اعتماد، انطباق زیادی با نیازمندی‌ها و اعمال و رفتار کاربران دارند


نسخه انگلیسی:
قیمت فروش:
50,000 ريال
پرداخت اینترنتی و دریافت
new order
زمینه مقاله

زمینه مورد نظر:

new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان