شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

هماهنگی بین رله‌های‌ حفاظت در برابر فراجریان جهت‌دار برای شبکه توزیع با DG تعبیه‌شده

تولید پراکنده (DG) منابع تغذیه کوچک در شبکه توزیع با قابلیت اطمینان و ویژگی اقتصادی مناسب برای مناطق مسکونی یا حومه شهر هستند.  حفاظت از رله نقش مهمی در محافظت از سیستم تغذیه در برابر خطاهای مختلف ایفاء می‌کند.  هماهنگی ببه منظور حفاظت از رلهها زمان عملیات رله‌ها را به حداقل می‌رساند و مانع از عملکرد ناقص (ناسازگاری) رله‌ها می‌شود.

از رله‌های فراجریان جهتدار  (DOR) برای حفاظت از شبکه توزیع شعاعی دارای DG  تعبیه‌شده استفاده می‌شود. این مقاله، هماهنگی بین فراجریان جهتدار را با در نظر گرفتن خطاها در نقاط مختلف سیستم قدرت ارائه می‌دهد. تنظیم رله فراجریان جهتدار دارای دو بخش است، یک رله فراجریان و یک عنصر جهتدار.  هماهنگی رله فراجریان بر اساس عملکرد رله و منحنی مشخصه جریان-زمان است. 

مطالعه موردی مبتنی بر یک شبکه توزیع واقعی است که متشکل از دو ژنراتور CHP  با ظرفیت 3 مگاوات است و شبیه سازی در نرم افزار ETAP  انجام می‌شود.

کلمات کلیدی: تولید پراکنده، هماهنگی رله، رله فراجریان جهتدار، تجزیه و تحلیل خطا

Link: https://faratarjome.ir/u/news/هماهنگی-بین-رله‌های‌-حفاظت-در-برابر-فراجریان-جهت‌دار-برای-شبکه-توزیع-با-DG-تعبیه‌شده5.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* فراترجمه هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.
new order new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان