چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

معرفی رشته انیمیشن

رشته کارگردانی انیمیشن برای تمامی افرادی که به فیلمسازی و انیمیشن سازی علاقه دارند مناسب است اگر فکر می کنید که تنها از طریق دانشگاه باید به این رشته وارد شوید باید بگویم که این باور نادرست است چرا که بیشتر افرادی که در این رشته مشغول اند صرفاً با داشتن تجربه عالی حتی بدون مدرک اقدام به کار نموده اند.

 از میان دروس دوره دبیرستان، دروس پایه و مبانی هنرهای تجسمی در دوره کاردانی و کارشناسی بسیار کاربرد دارد و حتی بسیاری از دروس در دوران کاردانی کارشناسی و  ارشد هم ممکن است تکرار شوند که از بین آنها می توانیم به درس هایی مثل طراحی شخصیت و تاریخچه انیمیشن و نیز کارگردانی و مبانی فیلمنامه‌نویسی اشاره نمود.

 مهمترین دروس دانشگاهی رشته انیمیشن :

1.      فضاسازی.

2.      طراحی کاراکتر.

3.      استوری برد.

4.      روش تحقیق در هنر.

5.      تولید در انیمیشن.

6.      فیلمنامه نویسی و ...

فارغ التحصیلان رشته انیمیشن میتوانند در مشاغلی مثل استودیو های تبلیغاتی، آموزش نرم افزار های مرتبط، طراحی کاراکتر، طراحی گرافیک و غیره مشغول به کار شوند. همچنین مجموعه ای  که به طراحی و تولید انیمیشن و تصویر سازی نیاز داشته باشد می‌تواند از دانش‌آموختگان این رشته کمک بگیرد.

 به جهت ارتباطی که این رشته با مباحث تبلیغاتی دارد این رشته دارای بازار کار مناسبی است از سوی دیگر بسیاری از افراد انجام کارها به صورت دورکاری مشغول است و به طور همزمان با تعداد زیادی شرکت همکاری می‌کنند. با بالا بردن مهارت و تجربه امکان کار حتی با مشتری با شرکت‌های خارجی و نیز کسب درآمد وجود خواهد داشت.

 

 

Link: https://faratarjome.ir/u/news/معرفی-رشته-انیمیشن4.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* فراترجمه هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.
new order new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان