چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

خدمات ترجمه تجاری و بازاریابی

انجام کسب و کار در بازار جهانی نیاز به بازاریابی دیجیتالی و خدمات ترجمه بازاریابی دارد که به طور دقیق و به طرز ماهرانه ای پیام کلیدی برند شما را به مخاطبان مورد نظر می رساند. تنها ترجمه متن کافی نیست، محتوا باید محلی سازی شود تا منافع فرهنگی و سبک خاص مخاطبان شما را منعکس کند. بازاریابی نقش مهمی در معرفی محصول یا خدمات به بازار مورد نظر و ایجاد آگاهی در مورد آن دارد که مشتریان هدف را به استفاده از این محصولات یا خدمات جذب می کند و موفقیت شرکت را تأمین می کند.

نقش بازاریابی در سناریوی بسیار رقابتی امروز نیز مهم تر شده است زیرا محصولات و خدمات زیادی وجود دارند که مزایای مشابهی را در بازار ارائه می دهند. به طوری که حتی یک محصول که مورد رضایت مردم واقع شده و تقاضای زیادی هم دارد، اگر به درستی به بازار عرضه نشود، ممکن است شکست بخورد. به همین دلیل است که بازاریابان در هنگام تبلیغ محصولات خود در کشورهای خارجی، راهکارهای بازاریابی محلی خود را نیز در نظر می گیرند. ترجمه زبان یک نیازمندی آشکار در چنین فرآیندی است.

Link: https://faratarjome.ir/u/news/خدمات-ترجمه-تجاری-و-بازاریابی1.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* فراترجمه هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.
new order new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان