سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

تربیت بدنی

تربیت بدنی- ترجمه تخصصی

استراتژی­های ریباند در بسکتبال

چکیده

یک مدل دینامیکی سه بعدی برای محاسبه­ی بهترین موقعیت ریباند برای بازیکنان بسکتبال مورد استفاده قرار می­گیرد. این مدل دارای شش بخش فرعی متمایز است: گریز توپ، و مدل­های فرعی تماس با توپ، مثل توپ لبه، توپ پل، توپ صفحه، توپ پل صفحه و توپ لبه صفحه. این امکان برهمکنش لغزشی و غیر لعزشی در نقطه­ی تماس توپ را میسر می­سازد. با استفاده از انتخاب احتمال سرعت و زاویه­ی پرتاب، و زاویه­ی انحراف جانبی، در شبیه سازی مسیرهای توپ و موقعیت­های خوب ریباند برای بازیکنان تجزیه و تحلیل          می­شود. برآورد ما شامل طول بازوی بازیکن است. ما ارتباط بین محتمل ترین موقعیت­های ریباند و توپ را تحلیل می­کنیم. بهترین موقعیت ریباند بازیکن معمولا با محتمل ترین موقعیت ریباند توپ متفاوت است. موقعیت­های ریباند بازیکن با طول بازوی بالا نزدیک به حلقه است و شامل برخی از محتمل ترین موقعیت­های ریباند می­باشد. برای پرتاب­های کوتاه، یک بازیکن می­تواند تقریبا کل توپ­های ریباند را جمع آوری کند، اما دو یا سه بازیکن ریباند برای پرتاب­های بلند مورد نیازند.

1-   مقدمه

بازیکنان خوب حرکت ریباند در بسکتبال معمولا دارای قد بلند، قدرت بالای موضع گیری بین حریف و سبد توپ، حس موقعیت یابی، و توانایی جهش و انجام حرکات در زمان مناسب می­باشند. برخی از بازیکنان مهم NBA با طول بازوی حدود 7 فوت بیشتر از 10 ریباند را در هر بازی جمع آوری می­کنند. این بازیکنان قادر به پوشش دادن دو یا سه موقعیت ریباند هستند. تیم­های قوی از مهارت خوب ریباند بهره برده و استراتژی­های موثری را برای دریافت توپ­های ریباند طراحی می­کنند.

Link: https://faratarjome.ir/u/news/تربیت-بدنی0.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* فراترجمه هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.
new order new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان