چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

بهترین سن یادگیری زبان

تا مدت ها قبل این گونه برداشت می شد که شروع یادگیری زبان در سنین پایین منجر به سردرگمی کودکان می شود اما طی مطالعات انجام شده اکثر محققان به یک توافق کلی رسیدند که یادگیری زبان دوم در سنین پایین بهتر و موثرتر است.

بررسی‌های محققان نشان داده است بچه‌هایی که توانایی یاد گرفتن بیش از یک زبان را دارند هوش بالاتری دارند. محققان این‌طور استدلال می‌کند که شاید یادگیری زبان دوم و زبان‌های بیشتر باعث پیشرفت توانایی ذهنی و قوه درک فرد شده است.

کودکان از 6 ماهگي به تدريج زبان مادري‌شان را ياد مي‌گيرند. اگر كودك در سن زبان‌آموزي يعني قبل از 7 تا 8 سالگي زبان دوم را بياموزد، مهارت بهتري در تكلم زبان دوم و لهجه خواهد داشت. اما باید توجه داشت که این موضوع در مورد همه ی کودکان، برای مثال كودكاني كه دچار تاخير در زبان و گفتار هستند صادق نیست.

آموزش زبان دوم در همه سنين مي‌تواند اتفاق بيافتد اما طبق تحقیقات انجام شده، درصورتي كه شرايط كسب زبان دوم مهيا باشد، بهترين زمان قبل از 7 تا 8 سالگي است، یعنی كودك مي‌تواند همزمان با زبان مادري خود زبان‌هاي ديگر را فرا گيرد و بعد از اين سنين معمولا آموزش زبان دوم نيازمند زمان بيشتري است و همچنين کسب لهجۀ بومی زبانان دشوارتر خواهد شد.

 

Link: https://faratarjome.ir/u/news/بهترین-سن-یادگیری-زبان-6.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* فراترجمه هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.
new order new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان