سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

بهترین سایت ترجمه تخصصی آنلاین

بهترین سایت ترجمه تخصصی آنلاین

این روزها با توجه به افزایش سایت های ترجمه آنلاین، یکی از دغدغه های کاربران این بازار آشفته، جستجوی یک سایت خوب و قابل اطمینان و سپردن ترجمه به آن می باشد. شاید بارها برای شما پیش آمده باشد که با جستجوی یک کلمه کلیدی در موتورهای جستجو، با لیستی از سایت ها مواجه شوید. ولی به راستی کدام یکی از این سایت ها قابل اطمینان می باشند؟

برای انتخاب بهترین سایت ترجمه تخصصی آنلاین، عواملی دخیل هستند که تعدادی از آن ها را برمیشماریم:

1- سابقه فعالیت سایت: همان طور که عنوان شد، تعداد سایت های ترجمه روز به روز در حال افزایش است. اما با توجه به اینکه پروسه جذب و بکارگیری مترجمین خبره و مسئولیت پذیر، زمان بر می باشد، بنابراین کار با سایت های تازه تاسیس که آشنایی کامل با مترجمین مجموعه خود ندارند، به نوعی ریسک محسوب می شود.

2- مجوزهای فعالیت: تمامی مراکز آنلاین ترجمه می بایست حداقل دو مجوز نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنایع و معادن، و لوگوی ستاد ساماندهی از وزارت فرهنگ و ارشاد را داشته باشند. بدیهی است که عدم وجود این مجوزها، یکی دیگر از ریسک های بازار ترجمه می باشد و گاها می تواند تبعاتی را برای مشتریان به همراه داشته باشد.

3- پشتیبانی از مشتریان: با توجه به حساس بودن ترجمه که گاها اندکی سهل انگاری باعث تغییر سرنوشت تحصیلی دانشجویان می شود، پشتیبانی 24 ساعته یکی از مهم ترین پارامترهای موثر در این زمینه می باشد. طبق تجربه موسسه ای موفق است که بتواند در مواقع حساس از مشتریان خود پشتیبانی خوبی داشته و مشکلات آن ها را برطرف نماید. با توجه به ایام مختلف و ساعات شبانه روز، پشتیبانی می تواند از طریق تماس، پیامک، تیکت و شبکه های مجازی صورت گیرد.

4- کیفیت ترجمه: کیفیت ترجمه می تواند با بکارگیری مترجمین متبحر و نظارت بر ترجمه های ارسالی تضمین گردد. طبیعی است که موسسه ای در این زمینه موفق تر است که پروسه جذب مترجم سخت گیرانه تری داشته باشد و استانداردهای بالاتری را در آزمون های خود اعمال نماید.

5- ترجمه تخصصی: به ترجمه ای تخصصی گفته می شود که توسط مترجم همان زمینه انجام شده و اصطلاحات تخصصی و نکات گرامری و ویرایشی به خوبی رعایت گردد. یک سایت ترجمه تخصصی برتر، می بایست دسته بندی دقیقی از مترجمین خود داشته باشد تا بتواند ترجمه ای تخصصی را به کاربران خود ارائه دهد.

6- ترجمه فوری و بسیار فوری: طبیعتا ممکن است برای شما این اتفاق افتاده باشد یا در دوستان نزدیک خود دیده باشید که به هر علتی ناچار به انجام ترجمه با حجم بالا در مدت زمانی کوتاه هستند. موسسه ای که دارای انسجام لازم باشد و بتواند سفارشات فوری و بسیار فوری را مدیریت نماید، در این مواقع راه گشا خواهد بود. این امر میسر نخواهد شد مگر اینکه سایت ترجمه آنلاین مترجمین خود را از نظر سرعت و کیفیت شناسایی و دسته بندی کرده باشد.

7- هزینه ترجمه: هزینه ترجمه را کیفیت مترجمین یک موسسه مشخص می نمایند. با اینکه قیمت ترجمه توسط موسسه تعیین می شود، اما مترجم تعیین کننده اصلی هزینه بوده و مترجم متخصص با هر هزینه ای همکاری نمی کند. همواره به یاد داشته باشید که فریب هزینه پایینِ غیر معقول را نخورید. طبیعتا پشت هر قیمت نامعقولی، مترجمی غیر متخصص نهفته است. این قانون کار و حاصل تجربه چندین ساله ماست.

8- نظم در تحویل سفارشات: طبیعتا مشتریان توقع دارند که طبق برنامه ریزی که انجام داده و هزینه ای که پرداخت نموده اند، در موعد مقرر سفارش خود را تحویل گیرند. نقش مراکز ترجمه در این زمینه چیست؟ پاسخ این است که مدیریت یک موسسه با سیاسیت های تشویق و تنبیهی که برای مترجمین در نظر می گیرد، می تواند این مقوله را به سادگی حل کند. البته ناگفته نماند که اتفاقات غیر مترقبه برای بهترین و مسئولیت پذیرترین مترجمین نیز ممکن است اتفاق افتد. اما مترجم خوب همیشه از برنامه اعلام شده پیش است.

مرکز ترجمه تخصصی فراترجمه با بیش از 4 سال سابقه در زمینه ترجمه و به عنوان یکی از قدیمی ترین سایت های ترجمه تخصصی آنلاین، همواره در تلاش بوده تا تمامی موارد عنوان شده در بالا را  به نحو احسن رعایت نماید. مفتخر هستیم در حال حاضر با صدها مترجم کارآزموده و متعهد، و همراه با آخرین فناورهای موجود در عرصه ترجمه آنلاین، توانسته ایم بستری مناسب را برای خدمت رسانی در زمینه ترجمه تخصصی آنلاین برای کاربران گرامی فراهم آوریم.

انتخاب با شماست ...

Link: https://faratarjome.ir/u/news/بهترین-سایت-ترجمه-تخصصی-آنلاین9.html

دیدگاه کاربران

حاتم حیدری :

ترجمه چکیده و مقدمه

نرگس حسینی :

توقع دارم بهترین ترجمه روبرای مقالاتم انجام بده

نسیم دزیانی نژاد :

ترجمه متون باغبانی

افسانه عبداللهی :

ترجمه مقالات

فرح شفیعی بافتی :

سلام نمی دونم کجا بایستی ورد را ارسال کنم ؟

h.shoghi :

با سلام از سرویس دهی مناسب و ترجمه های باکیفیت و سریع مجموعه شما بسیار راضی هستم به نظرم بهترین سایت ترجمه ، سایت فراترجمه است

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* فراترجمه هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.
new order new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان