جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

10 مقصد برتر برای تحصیل در اروپا – 2021

10 مقصد برتر برای تحصیل در اروپا 2021

 

به رتبه بندی رسمی 2021 ما 10 مقصد برتر برای تحصیل در اروپا خوش آمدید!

در این نظرسنجی، از نظرات بیش از 2700 دانشجوی بین المللی برای 10 مقصد برتر برای تحصیل در اروپا استفاده شده است. ما از نظرات و پیشنهادات آن ها برای رتبه بندی بهترین مکان های تحصیلی در اروپا در سال 2021 استفاده کرده ایم!

 

رتبه بندی بر اساس هفت عامل زیر انجام شده است:

 

-         دستیابی به آموزش با کیفیت

-          رسیدن به اهداف شغلی

-         توسعه معیارهای فردی

-         تجربه یک فرهنگ یا سبک زندگی جدید

-          حس ماجراجویی

-         یادگیری یک زبان جدید

-          یافتن دوستان جدید یا گسترش شبکه حرفه ای

 

ده مقصد برتر برای تحصیل در اروپا:

 

شماره 10 پرتغال 

رتبه 14 جهان

-         یافتن دوستان جدید یا گسترش شبکه حرفه ای:  رتبه 1 جهان

-         حس ماجراجویی: رتبه 2 جهان

 

اگر می خواهید بین برنامه مطالعات خود کمی آفتاب بگیرید، پرتغال بهترین گزینه است! این کشور نه تنها بهترین سواحل جهان را در خود جای داده است، بلکه به لطف بیش از 300 روز آفتاب در سال می توانید از روزهای آفتابی لذت ببرید. از حومه آرام و هنری لیسبون گرفته تا باغ های انگور پورتو، پرتغال کشوری کوچک اما فوق العاده است. از مکان های دیدنی لیسبون، از جمله فارو و سواحل جنوبی - جایی که اقیانوس اطلس با مدیترانه ادغام می کند، دیدن کنید. اهل ورزش هستیدد؟ پرتغال به خاطر فوتبال، موج سواری و زمین های گلف منحصر به فرد خود شهرت دارد. سبک زندگی پرتغالی با نوشیدنی ها و غذاهای ویژه منطقه ای عجین شده است. جای تعجب نیست که پرتغال در رتبه دوم دانشجویان ماجراجو در جهان قرار دارد! متر به متر پرتغال را کاوش کنید و از تحصیل خود در این کشور لذت ببرید.

 

شماره 9 - سوئد

رتبه 13 جهان

-         دستیابی به آموزش با کیفیت: رتبه 6 در اروپا

-         توسعه معیارهای فردی: رتبه 7 در اروپا

 

این کشور اسکاندیناوی که به دلیل داشتن مبلمان های راحت، غذاهای خوشمزه و گروه موسیقی ABBA معروف است، چیزهای بیشتری در خود نهفته دارد. بزرگترین دانشگاه ها را در استکهلم، گوتنبرگ ، اوپسالا و لوند خواهید یافت، اما بیش از 30 دانشگاه دیگر برای انتخاب شما وجود دارد. وجود شرکت های نوپا و مهارت بالای انگلیسی در این کشور به این معنی است که دانشجویان بین المللی پس از فارغ التحصیلی فرصت های کاری زیادی دارند. در خارج از کلاس درس، عاشق فرهنگ سوئدی خواهید شد. از شیرینی ها و قهوه در مراسمی به نام فیکا لذت ببرید، با دوستان خود نوش جان می کنید، در حالی که سونا  رفتن و غواصی در اقیانوس باعث می شوند احساس یک وایکینگ واقعی داشته باشید! علاوه بر این، دانشجویان سوئدی مسافران مشتاقی هستند و اغلب در خارج از کشور تحصیل می کنند.

 

شماره 8 ایتالیا

رتبه 12 جهان

-         تجربه یک فرهنگ یا سبک زندگی جدید: رتبه 1

-         حس ماجراجویی: رتبه 2 جهان

 

ایتالیا عاشقانه ترین کشور در فهرست مقاصد برتر برای تحصیل در اروپا است. ایتالیا همچنین محل زندگی دانشجویان بین المللی متعددی است. از نظر ماجراجویی و تجربه یک فرهنگ جدید، ایتالیا رتبه نخست را در فهرست ما دارد؛ از آنجا که محل زندگی دانشجویان اغلب ونیز، پمپئی، کولوسئوم و توسکانی است، پس جای تعجبی نیست. ایتالیا همچنین زادگاه ماکارونی و پیتزا است - دو مورد از پر طرفداران ترین غذاهای جهان. ایتالیا همچنین میزبان مدارس چند ملیتی است. مدارس آمریكا و انگلیس در ایتالیا شعبه دارند و این امر تعداد دوره های آموزش انگلیسی را برای دانشجویان بین المللی افزایش می دهد. ایتالیا، یک مقصد برتر برای تحصیل در اروپا تلقی می شود که نه تنها محبوب است، بلکه دریافت بورس تحیلی را دانشجویان بین المللی تسهیل می کند.

  

شماره 7 دانمارک

  رتبه 10 جهان

 

-         دستیابی به آموزش با کیفیت: رتبه 4 در اروپا

-         توسعه معیارهای فردی: رتبه 2 در جهان

 

برخلاف تصور عمومی، دیزنی لند شاید خوشحال ترین مکان روی زمین نباشد! اگر می خواهید در جایی که مردم خوشحال هستند و کیفیت زندگی بالایی دارند به تحصیل بپردازید، دانمارک را انتخاب کنید. دانشگاه های دانمارکی با استقبال از ارتقای خلاقیت، نوآوری و تفکر تحلیلی و انتقادی طراحی شده اند. این بهشت ساحلی شمالی، به دلیل محیط منحصر به فرد خود نیز شناخته شده است. دوچرخه، شکل اصلی حمل و نقل در اغلب شهرها است و بیش از 50٪ از مردم کپنهاگ هر روز با دوچرخه به محل کار و رفت و آمد می کنند. دوچرخه سواری برای سلامت جسمی بسیار مناسب است، اما در مورد سلامت روان چطور؟ دانمارکی ها در این راستا از یک اصطلاح استفاده می کنند: هیگ! که به معنای گردهمی های اجتماعی و دیدارهای صمیمی با خانواده و دوستان است. به خصوص برای دانشجویانی که در این کشور تحصیل می کنند، دلتنگی معنایی ندارد.

 

 

شماره 6 اسپانیا

  رتبه 9 جهان

-         یافتن دوستان جدید یا گسترش شبکه حرفه ای:  رتبه 2 جهان

-         تجربه یک فرهنگ یا سبک زندگی جدید: رتبه 2 جهان

 

اسپانیا برای همه نوع سلیقه ای است. از نوشیدنی خوشمزه، لباس های رنگارنگ گرفته تا تاریخ غنی، در اسپانیا همه چیز یافت می شود.  هم از نظر تجربیات فرهنگی و هم از طریق فرصت های شغلی در رتبه دوم قرار گرفته است و این امر باعث ایجاد یک فرصت تحصیلی عالی می شود.  در کنار تحصیل، می توانید  با دوستان جدید خود از جشنواره های منحصر به فردی که در سراسر کشور برگزار می شوند لذت ببرید، کفش های رقص خود را بپوشید، فلامنکو برقصید یا تیم فوتبال مورد علاقه خود را تشویق کنید. با گشت و گذار در شهرها و روستاها، از تاریخ و شگفتی های معماری اسپانیا لذت ببرید. اگر به دنبال یک تجربه پویا، هیجان انگیز و غنی از نظر فرهنگی هستید، اسپانیا را فراموش نکنید!

 

 

 

شماره 5 فرانسه

  رتبه 8 جهان

-         تجربه یک فرهنگ یا سبک زندگی جدید: رتبه 3 جهان

-         دستیابی به آموزش با کیفیت: رتبه 5 در اروپا

 

اگر در آرزوی  زندگی در پایتخت نوشیدنی ها و صنعت مُد را دارید، پس فرانسه را انتخاب کنید! فرانسوی ها به نفوذ فرهنگی خود افتخار می کنند و به راحتی می توان فهمید که چرا: پاریس مهد  بزرگترین و پر بازدیدترین موزه هنر جهان، خانه های مد پیشرفته و برخی از بهترین دانشگاههای جهان است. غذای فرانسوی ها از پنیرهای معطر و خورش های دلچسب گرفته تا صدف ها شهرت جهانی دارد. در حالی که مهارت پایین زبان فرانسوی در پاریس به شما کمک می کند، اما شهرهای کوچکتر مانند لیل، تولوز، گرنوبل یا لیون یک تجربه همه جانبه از زبان را ارائه می دهند. چنانچه دوست دارید در چمنزارهای میدان شان دو مارس دراز بکشید یا در سواحل نیس بازی کنید، همین الان مقدمات سفر به فرانسه را ترتیب دهید!

 

 شماره 4 هلند

  رتبه 7 جهان

-         دستیابی به آموزش با کیفیت: رتبه 3 در اروپا

-          رسیدن به اهداف شغلی: رتبه 3 در اروپا

 

هلند کشوری است که به دلیل سبک زندگی توام با کافه های متنوع و عشق به دوچرخه سواری مشهور است. هلند همچنین منزلگاه بسیاری از موزه های مشهور جهان مانند موزه ملی آمستردام، موزه ون گوگ و موزه آن فرانک است. به لطف مهارت بسیار بالای انگلیسی در این کشور، طیف متنوعی از دوره های انگلیسی برای دانشجویان ارائه می شود. هلند با داشتن یکی از قدیمی ترین و معتبرترین سیستم های آموزش عالی در جهان و زندگی دانشجویی ممتاز، از منظر آموزش و تدریس با کیفیت در رتبه سوم اروپا قرار گرفته است. خبر خوب برای دانشجویان: شهرهای هلند برای دوچرخه سواری ساخته شده اند! این نوع حمل و نقل ارزان و آسان در کنار مصرف شیرینی ها، پنکیک و پنیرهای خوشمزه، باعث سلامتی شما می شود. هلند به تحمل و پذیرش شهرت دارد، پس همانطور که هستید، بیایید و زندگی دانشجویی را در کشور لاله ها تجربه کنید!

 

 

 

 

 

شماره 3 سوئیس

  رتبه 6 جهان

-         رسیدن به اهداف شغلی: رتبه 1 در اروپا

-         توسعه معیارهای فردی: رتبه 3 در جهان

رتبه شماره 1 در اروپا برای اهداف شغلی و شماره 3 در جهان برای فرصت های پیشرفت حرفه ای، سوئیس را به جایگاه سوم در رتبه بندی ما سوق می دهد. سوئیس به کوههای خیره کننده، پنیرهای خوشمزه ، شکلات های منحصر به فرد و شهرهای تمیز و زیبا شهرت دارد. گرچه هزینه زندگی در سوئیس گران است، اما شهریه تحصیل در اکثر دانشگاه های دولتی برای همه دانشجویان بین المللی یکسان است. این یک مزیت در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی محسوب می شود: جایی که شهروندان اتحادیه اروپا هزینه کمتری نسبت به دانشجویان غیر اتحادیه اروپا پرداخت می کنند. بسته به منطقه ای که برای تحصیل انتخاب می کنید، این فرصت را خواهید داشت که نه یک زبان، بلکه چهار زبان جدید یاد بگیرید! چهار زبان ملی سوئیس عبارت است از: آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و رومانشی. چنانچه می خواهید زیبایی کوه های آلپ سوئیس را تجربه کنید، در شهرهای زیبا بگردید و غذاهای مشهور جهانی را تست کنید، پس سوئیس گزینه بسیار خوبی خواهد بود.

 

 

شماره 2 انگلستان

  رتبه 5 جهان

-         دستیابی به آموزش با کیفیت: رتبه 1 در جهان

-         تجربه یک فرهنگ یا سبک زندگی جدید: رتبه 4 در جهان

 

انگلستان ...... آیا تصویری کلاسیک از زندگی دانشجویی در دانشگاه های بزرگی همچون کمبریج یا آکسفورد دارید؟ انگلستان، مهد قدیمی ترین دانشگاه ها در جهان انگلیسی زبان، کشوری شاخص برای تحصیل در خارج از کشور است. کیفیت تدریس در انگلستان در جهان رتبه اول را کسب کرده است و یکی از بالاترین میزان رضایت دانشجویان را در میان کشورهای انگلیسی زبان دارد. دانشجویان برای کسب تجربه های منحصر به فرد فرهنگی، تحصیل در بهترین دانشگاه ها و استفاده از  امکانات پس از فارغ التحصیلی، به انگلستان سرازیر می شوند. اگر می خواهید آخر هفته خود را با قدم زدن در مناطق مرتفع اسکاتلند بگذرانید و  از موسیقی زنده در کافه ها لذت ببرید ویا کتب مورد علاقه خود را در بهترین کتابخانه های جهان مطالعه کنید، انگلیس از شما استقبال می کند!

 

 

 

شماره 1 آلمان

  رتبه 3 جهان

 

-         دستیابی به آموزش با کیفیت: رتبه 2 در اروپا

-         رسیدن به اهداف شغلی: رتبه 2 در اروپا

 

بهترین انتخاب برای دانشجویانی که می خواهند در خارج از کشور در اروپا تحصیل کنند، آلمان است، محل برگزاری جشنواره های متنوع، قلعه های باستانی شگفت انگیز، ماشین آلات غول پیکر و ماشین های سریع السیعر! آلمان برای کیفیت آموزش عالی خود در رتبه دوم اروپا قرار دارد، و تجربه تحصیلی خارق العاده و زندگی دانشجویی مهیجی را در مراکز شهری مانند برلین یا شهرهای دانشجویی مانند فرایبورگ ارائه می دهد. از همه بهتر، شما می توانید تحصیلات کلاس جهانی را با هیچ هزینه ای دریافت کنید، زیرا دانشگاه های دولتی، اخذ شهریه از دانشجویان داخلی و بین المللی را لغو کرده اند! پس می توانید در کنار تحصیل، بلیط قطاری خریداری کنید و به یکی از کشورهای همسایه اروپایی بروید و یا در جشنواره های متعدد این کشور شرکت کنید. با اتمام تحصیلات، فرصت ها پایان نمی یابد. آلمان به عنوان بزرگترین اقتصاد اروپا، در موقعیتی قرار دارد که به شما کمک می کند اهداف شغلی خود را محقق کنید!

 

 

Link: https://faratarjome.ir/u/news/10-مقصد-برتر-برای-تحصیل-در-اروپا-–-20213.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* فراترجمه هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.
new order new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان