نقش نوآوری در حصول مزایای رقابتی- بالخص، در حیطه مهندسی
کارخانه و مکانیک- دارای اهمیت بسزا است- به نحوی که مهندسین مکانیک مرتباً در پی
حصول سهم فروشهای بالاتر از محصولات تازه یا حتی نوآوریهای بازار هستند که هر
دو- یعنی محصولات تازه و نوآوریهای بازار- عوامل کلیدی برای موفقیت نوآوری،
همچنین نشانگر چرخه حیات کوتاه محصول در صنعت تلقی میگردند [1]. به واسطه پیشرفت
جهانیسازی و دیجیتالسازی، نه تنها چرخه حیات محصول، بلکه همچنین چرخههای توسعه
و نوآوری بیش از پیش کوتاه میگردند؛ و بالتبع، ریسک عدم موفقیتهای بازار نیز به
واسطه تغییران غیرمنتظره در الزامات مشتری افزایش مییابد. این مقولات برای مثال،
میتوانند از پیشرفتها در توسعههای تکنولوژیکی ناشی گردند [2]. فشار شدید رقابتی
نیز چالشهایی بزرگ را بالخص به شرکتهای کوچک و متوسط (SMS-ها)
برخوردار از پایگاه منابع محدود تحمیل مینماید. در عین حال، این شرکتها شکلدهنده
ستون اصلی اقتصاد اروپا هستند. به طوریکه تقریباً 99% تمام شرکتها در اتحادیه
اروپا، تحت پوشش تعریف EU از SME-ها
میباشند [3]. علیرغم این پیشینه، SME- های سنتی باید
به منظور حفظ جایگاه رقابتی خود در بازار عمل نمایند؛ و بالتبع، نوعی مدیریت
نوآوری نظاممند ضروری ست . . .
The role of innovation in achieving competitive advantages is of significant importance, especially in mechanical and plant engineering. Mechanical engineers regularly achieve high sales shares with new products or even market innovations. Both of them, new products and market innovations are key figures for innovation success but also an indication of the short product life cycle in the industry [1]. Due to the advancing globalization and digitalization not only the product life cycles but also the development and innovation cycles are getting shorter and shorter
Link: http://faratarjome.ir/u/news/نمونه-ترجمه-تخصصی-مدیریت6.html