نمونه ترجمه تخصصی مدیریت- موفقیت و شکست مدیریت دانش
نصب سیستم های مدیریت دانش (KM) دشوار می باشد. وقتی این مسئله دشوارتر می شود که اطمینان از بهره گیری کارکنان از این سیستم مطرح باشد. دو مطالعه موردی را ارائه می کنیم- یکی که با شکست و دیگری با موفقیت مواجه شده است. مورد اول تلاش هایی برای پیاده سازی و استفاده سیستم KM در شرکت مالیاتی چالش های پیش رو را بررسی می کند که منجر به نابودی سیستم KM می شود. مورد دوم ساخت راه حل خدمات مشتری را بررسی می کند که بر اساس سیستم مدیریت دانش می باشد. این سیستم نه تنها مخزن دانشی است که با مشتریان به اشتراک گذاشته می شود، بلکه مشتریان می توانند به محتویات آن بیافزایند. اگرچه سیستم خدمات مشتری نیازهای کنونی را محقق می کند، اما برنامه مورد نظر ارائه سیستم زنده است که در صورت نیاز و با هدف سازگاری با نیازهای مشتریان دستخوش تغییر شود.
Link: https://faratarjome.ir/u/news/نمونه-ترجمه-تخصصی-مدیریت--موفقیت-و-شکست-مدیریت-دانش0.html