شنبه ۰۹ اردیبهشت ۹۶

نمونه ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی ریاضی - آموزش ریاضی


نمونه ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی ریاضی - آموزش ریاضی

کد مترجم: 26

در صورتی که ترجمه مترجم 26 مورد رضایت شما می باشد، می توانید در زمان ثبت سفارش ترجمه، در قسمت کد ارجاع، عدد 26 را وارد نمایید تا سفارش شما به این مترجم ارجاع داده شود.


سفارش ترجمه تخصصی ریاضی

Mathematical proof is one of the major themes of university mathematics courses, yet it is not prevalent in many secondary mathematics courses. Many advanced university mathematics classes are taught in the definition–theorem–proof tradition (Thurston, 1995). Even in courses not taught strictly in this tradition, mathematical proof plays an important role, reflective of the importance of proof in the discipline of mathematics. Proof is the way in which the validity of mathematical claims is established; as such, it is the cornerstone of mathematical activity. Many university programs now employ a “transition to proof” course to ease students’ transition from the calculus sequence to more advanced courses in which proof plays a pivotal role. Proving and justifying has been identified as an important mathematical process by the National Council of Teachers of Mathematics (NCTM, 2000). However, it is questionable how often formal proof may be seen in secondary mathematics classrooms outside geometry or courses for “more advanced” students. For example, Knuth (2002a) found that the teachers in his study thought proof was only appropriate in upper-level classes for advanced students and conceived of proof as a topic in mathematics rather than a tool for doing mathematics. The relative difference in emphasis on proof and proving at the secondary and college levels despite its recognized importance raises a question regarding how a secondary mathematics teacher’s conception of proof and proving influences his or her teaching practice. 

اثبات ریاضی یکی از موضوعات اصلی دوره های درسی دانشگاهی است، که هنوز هم در بسیاری از دوره های درسی دبیرستانی ریاضی رایج نشده است. بسیاری از کلاس های ریاضی دانشگاهی پیشرفته، سبک متداول تعریف-قضیه-اثبات را تدریس می کنند ( ثارستون، 1995). حتی در دوره های درسی که دقیقا در سبک سنتی تدریس نمی شوند، اثبات ریاضی نقشی مهم را بازی می کند، بازتابی از اهمیت اثبات در نظم و ترتیب ریاضی. بسیاری از برنامه های دانشگاهی یک درس انتقال به اثبات را برای تسهیل کردن انتقال دانش آموزان  از سبک محاسباتی به دوره های درسی پیشرفته تر، که در آن ها اثبات نقشی اساسی را ایفا می کند، در نظر می گیرند.

اثبات و توجیه، به عنوان یک فرآیند مهم ریاضی توسط شورای ملی معلمان ریاضی شناخته شده است. با این حال، هنوز این سوال مطرح است که هرچند وقت یکبار ممکن است یک اثبات ریاضی در کلاس های درسی ریاضی دبیرستانی، بغیر از هندسه یا درس هایی برای دانش آموزان  پیشرفته تر دیده شود. برای مثال، کنوث (2002 a) دریافت که معلمان در مطالعه وی، چنین تصور می کنند که اثبات تنها در کلاس های سطح بالاتر برای دانش آموزان  پیشرفته مناسب است و اثبات را به عنوان یک موضوع در ریاضیات در نظر می گیرند تا یک ابزار برای انجام ریاضیات. تمایز نسبی در تاکید بر اثبات و اثبات کردن در سطوح دبیرستان و کالج با وجود اهمیت به رسمیت شناخته شده آن، این سوال را مطرح می کند که چگونه یک معلم ریاضی دبیرستان، مفهوم اثبات را در نظر می گیرد و اثبات کردن، تدریس وی را تحت تاثیر قرار می دهد.

Link: http://faratarjome.ir/u/news/نمونه-ترجمه-تخصصی-انگلیسی-به-فارسی-ریاضی---آموزش-ریاضی8.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* فراترجمه هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.
new order new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم