چهارشنبه ۲۹ فروردین ۰۳

زبان انگلیسی و کودکان

امروزه اکثر پدر و مادر ها به دنبال این اند که به کودکان خود از سن های خیلی پایین زبان انگلیسی آموزش دهند.برای مثال در اطراف خود کودکان دو سه ساله ای میبینیم که برخی از کلمات ابتدایی انگلیسی را به زبان می آورند مثل شمارش اعداد یا مامی.اما آیا روش بهتری برای آموزش زبان به کودکان وجود دارد؟

تدریس زبان دوم به کودکان علاوه بر نیاز به مهارت های علمی کافی، یک هنر است،زیرا کودکان برخلاف هوش بالایی که دارند به علت کم بودن سن از تمرکز بالایی برخوردار نیستند.به همین دلیل معلم مورد نظر باید از روش های مختلف استفاده کند و جوری رفتار کند که توجه کودکان به اون جلب شود.برای مثال آموزش انگلیسی به کودکان نباید خشک و صرفا قواعدی باشد،بلکه باید در تدریس از بازی های مختلف و لحن های جالب استفاده کرد.

یکی از کار هایی که به این روند سرعت می بخشد این است که والدین نیمی از اوقات را با فرزند خود با زبان انگلیسی (یا هر زبان دومی) و نیمی دیگر را با زبان مادری صحبت کنند.با انجام این کار کودک ناخودآگاه با هردو زبان آشنا میشود و اگر تلاشی هم برای یاد دادن اصولی زبان دوم انجان نگیرد،کودک موفق به یادگیری آن میشود.

 

Link: https://faratarjome.ir/u/news/زبان-انگلیسی-و-کودکان5.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* فراترجمه هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.
new order new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان