پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

در اسپانیا (62) راننده ای بخاطر استفاده از تلفن همراه 2000 یورو و 13 نمره منفی جریمه شد

پلیسی در ایلا دو آروسا، گالیسیا، راننده ای که در حین رانندگی از تلفن همراه خود استفاده می کرد را متوقف و جریمه نمود. پلیس بلافاصله راننده را با 200 یورو و 3 نمره منفی مواجه کرد. سپس طبق روال مدارک راننده از جمله گواهینامه، بیمه نامه و کارت خودرو را کنترل کرد که متوجه شد خودرو فاقد ITV است و 200 یوروی دیگر او را جریمه نمود. اما این پایان کار نبود و جریمه بیشتری در انتظار وی بود. رفتار نامناسب راننده باعث شد تا پلیس از او تست الکل بگیرد که تست او مثبت شد. به همین خاطر 500 یورو و چهار نمره منفی دیگر جریمه شد. پلیس تست اعتیاد هم از او گرفت که نتیجه آن نیز مثبت و 1000 یورو و شش نمره منفی دیگر برای وی در پی داشت. در پایان این راننده 13 نمره از دست داد و کلاً 1900 یورو جریمه شد. سال گذشته 870 نفر در اسپانیا  به خاطر حوادث جاده ای جان خود را از دست دادند. اما علارغم اینکه این رقم پایین ترین آمار از سال 1960 بوده، اما باز هم پلیس درصدد کاهش آمار فوت ناشی از حوادث است و درصدد اعمال جرایم بازدارنده می باشد.

منبع:  https://t.me/SpainRef

Link: https://faratarjome.ir/u/news/در-اسپانیا-(62) راننده-ای-بخاطر-استفاده-از-تلفن-همراه-2000-یورو-و-13--نمره-منفی-جریمه-شد7.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* فراترجمه هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.
new order new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان