جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

بعد از تحصیل در رشته ادبیات انگلیسی چه می شود

معمولا هدف همه افراد از تحصیل در رشته زبان و ادبیات انگلیسی بالا بردن قابلیتها توانایی خود در نوشتن متون روان و زیبا می باشد.بنابراین فار التحصیلان این رشته اگر به خوبی دروس خود را مطالعه کنند،نویسندگانی قادر خواهند شد.از قضا معمولا هدف بسیاری از این فارغ التحصیلان نیز پیدا کردن شغلی در حیطه ی نویسندگی است.

حال این نویسندگی میتواند به چند شکل مختلف باشد،برای مثال:

نویسندگی رمان و داستان

نوشتن داستان به هر زبانی که باشد،کاری بسیار مشکل است و نویسنده باید دارای بینشی خاص باشد تا بتواند دنیایی جدید خلق کند تا خواننده ها لذت ببرند.علاوه بر توجه به جنبه ی استعدادی،باید به تسلط به زبان نیز توجه کرد.یعنی کسی که میخواهد شذوع به نوشتن چیزی کند باید تسلط کامل به جزئیات و قواعد آن زبان داشته باشد تا متن هایی که می نویسند روان و جذاب باشند.

ژورنالیسم

فعالیت های ژورالیسم ( روزنامه نگاری ) میتوانند به هر زبانی انجام بگیرند.البته کسانی که رشته ادبیات انگلیسی خوانده اند معمولا خودشان متن های خبری را نمینویسند،بلکه از زبان فارسی به انگلیسی یا بالعکس آن ها را ترجمه میکنند و منتشر میکنند.

مترجمی

ترجمه متن از زبانی به زبان دیگر کاری است که حتی افرادی که دانش خیلی بالایی در ترجمه ندارند هم میتوانند آن را انجام دهند.اما اینگونه ترجمه ها با ترجمه اصولی فرق دارد.

ترجمه ی اصولی آثار ادبی از زبانی به زبان دیگر هم نیاز به دانش کامل به هردو زبان دارد  هم دانش کافی درباره تکنیک های نویسندگی و آرایه‌های ادبی.

 

Link: https://faratarjome.ir/u/news/بعد-از-تحصیل-در-رشته-ادبیات-انگلیسی-چه-می-شود3.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* فراترجمه هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.
new order new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان