پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

پرسش های مربوط به نحوه سفارش ترجمه

کاربران عزیز می توانند در صورت وجود سوال یا ابهامی در زمینه ثبت سفارش ترجمه، مسائل مربوطه را در این تاپیک عنوان نمایند. در اسرع وقت به موارد عنوان شده رسیدگی خواهد شد. با تشکر

ارسال شده در ۱۴:۳۲:۵۵ سه شنبه ۹۲/۱۱/۲۹

شهرزاد اویسی میگوید :

سلام. من سفارشو ثبت کردم ولی به درگاه بانک ملت وصل نمیشه، چجوری پولو پرداخت کنم اینترنتی؟

ارسال شده در ۱۰:۱۳:۱۶ سه شنبه ۹۲/۱۲/۲۰

اپراتور میگوید :

با سلام درگاه بانک ملت هنوز راه اندازی نشده. لطفا از گزینه دیگه استفاده کنید. تشکر

ارسال شده در ۱۰:۴۶:۴۳ سه شنبه ۹۲/۱۲/۲۰

saeed rostamiyan میگوید :

با سلام . من رمز ورودمو فراموش کردم و گزینه فراموش گذرواژه هم رمز ورود رو نمی فرسته به ایمیلم. پیکار کنم ؟

ارسال شده در ۲۲:۳۸:۵۲ دوشنبه ۹۳/۰۱/۱۱

اپراتور میگوید :

لطفا ایمیل خود را بررسی نمایید. با تشکر

ارسال شده در ۲۳:۴۱:۵۷ دوشنبه ۹۳/۰۱/۱۱

negin najafi میگوید :

سلام من رمز ورودمو هر چی میزنم قبول نمیکنه و هر چی دکمه بازیابی گذرواژه رو میزنم میلی که برام میاد فقط حاوی میل خودم هست و رمزی بهم نداده چیکار کنم؟

ارسال شده در ۲۰:۲۹:۲۸ پنجشنبه ۹۳/۰۱/۱۴

اپراتور میگوید :

با سلام رمز عبور جدید ارسال شد. با تشکر

ارسال شده در ۲۱:۰۴:۰۵ پنجشنبه ۹۳/۰۱/۱۴

حمیرا منتظری میگوید :

سلام من یه متن تخصصی شیلاتی دارم ترجمه مربوط به شیلات قبول میکنید؟

ارسال شده در ۲۱:۱۵:۰۹ شنبه ۹۳/۰۱/۱۶

اپراتور میگوید :

با سلام بله ترجمه تمامی رشته ها پذیرفته می شود. با تشکر

ارسال شده در ۱۱:۴۵:۰۹ یکشنبه ۹۳/۰۱/۱۷

مهدی مطلبیان میگوید :

سلام من رمز ورودمو هر چی میزنم قبول نمیکنه و هر چی دکمه بازیابی گذرواژه رو میزنم میلی که برام میاد فقط حاوی میل خودم هست و رمزی بهم نداده چیکار کنم؟

ارسال شده در ۱۵:۴۷:۳۸ چهارشنبه ۹۳/۰۲/۱۷

اپراتور میگوید :

با سلام. رمز ورود به ایمیل شما ارسال گردید. لطفا بررسی نمایید. با تشکر

ارسال شده در ۱۶:۰۷:۴۹ چهارشنبه ۹۳/۰۲/۱۷

محسن محمودی میگوید :

سلام من رمز ورودمو میزنم قبول نمیکنه بازیابی رمز هم رمز جدید نمیفرسته

ارسال شده در ۲۲:۰۱:۰۷ جمعه ۹۳/۰۲/۱۹

اپراتور میگوید :

سلام رمز ورود جدید به ایمیل شما ارسال گردید. با تشکر

ارسال شده در ۱۳:۵۲:۵۶ شنبه ۹۳/۰۲/۲۰

صبافرد میگوید :

با سلام، رمز ورودم و فراموش کردم و برام میلی با پسورد نیومده!

ارسال شده در ۲۲:۰۴:۳۷ شنبه ۹۳/۰۲/۲۰

محسن محمودی میگوید :

سلام رمزجدید که بهم دادین عمل نمیکنه لطفا زودتر این مشکل رو حل کنید سفارش دارم

ارسال شده در ۱۰:۱۶:۳۸ یکشنبه ۹۳/۰۲/۲۱

fateme mousavi میگوید :

با سلام، رمز ورود ندارم میخوام سفارش ترجمه بدم چکار کنم؟

ارسال شده در ۲۱:۱۵:۵۸ شنبه ۹۳/۰۲/۲۷

اپراتور میگوید :

با سلام. رمز عبور به ایمیل تان ارسال گردید.

ارسال شده در ۰۹:۲۲:۳۲ یکشنبه ۹۳/۰۲/۲۸

احسان رحیمی میگوید :

بابا چرا \\سورد منو ایراد میگیره لطفا کمک کنید؟

ارسال شده در ۰۵:۱۵:۳۳ چهارشنبه ۹۳/۰۳/۰۷

اپراتور میگوید :

با سلام. پسورد جدید به ایمیل شما ارسال شد. با تشکر

ارسال شده در ۰۸:۰۱:۳۶ چهارشنبه ۹۳/۰۳/۰۷

Translator # میگوید :

با سلام. در صورتیکه تمام گزینه های موجود در مشخصات سفارش توسط کاربر (مشتری) \"ندارد\" ثبت شود، آیا باز هم باید پاورقی یا پی نوشت های سفارش ترجمه شود؟ اگه پاسخ /بله/ می باشد، در صورتیکه این پی نوشت ها بیش از 40 تا بوده و هر یک نزدیک به 7 تا 10 خط باشد، چطور؟ لطفا در اسرع وقت پاسخ سوال رو بگید تا اقدام کنم. ممنون

ارسال شده در ۰۲:۵۲:۱۸ جمعه ۹۳/۰۳/۰۹

اپراتور میگوید :

لطفا شماره سفارش رو به اپراتور اعلام نمایید که مشخص شود نیاز به ترجمه دارد یا خیر

ارسال شده در ۱۲:۳۴:۱۱ جمعه ۹۳/۰۳/۰۹

Translator میگوید :

سفارش شماره 927

ارسال شده در ۱۲:۳۶:۵۳ جمعه ۹۳/۰۳/۰۹

اپراتور میگوید :

بله باید ترجمه شود

ارسال شده در ۱۳:۰۲:۵۹ جمعه ۹۳/۰۳/۰۹

علی میگوید :

با سلام رمز من برای ورود عمل نمی کند. بارگذاری رمز هم یک ایمیل خالی می فرستد. راهنمایی فرمایند

ارسال شده در ۰۲:۴۴:۵۲ یکشنبه ۹۳/۰۴/۰۸

مريم حاجي محمدي میگوید :

سلام خسته نباشيد باقي مانده پول را واريز كردم باتشكر وسپاس از شما

ارسال شده در ۱۲:۳۷:۴۷ دوشنبه ۹۳/۰۴/۰۹

اپراتور میگوید :

با سلام سفارش شما تحویل گردید. با تشکر

ارسال شده در ۱۳:۲۹:۴۷ دوشنبه ۹۳/۰۴/۰۹

مریم حاجی محمدی میگوید :

سلام خسته نباشید عصرتون بخیر من باقی مانده پول را واریز کردم ولی هنوز ترحمه را دریافت نکرده ام

ارسال شده در ۱۸:۳۱:۲۳ سه شنبه ۹۳/۰۴/۱۰

اپراتور میگوید :

با سلام .ترجمه به ایمیلتان ارسال گردید .با تشکر

ارسال شده در ۱۸:۴۵:۴۱ سه شنبه ۹۳/۰۴/۱۰

سعید رستمیان میگوید :

سلام خسته نباشید .لطفا رمز عبور را برای من ارسال نمیایید. با تشکر

ارسال شده در ۱۶:۲۰:۱۰ پنجشنبه ۹۳/۰۴/۱۲

mahshidjavid میگوید :

متن ترجمه حداقل چند صفحه باشد. اگر متن به صورت بریده هایی از یک متن باشد برای ترجمه قبول می شود، مثلا از یه متنی 20 پارگرافی 6 پارگراف را برای ترجمه انتخاب کنم و برای شما ارسال کنم آیا قابل ترجمه است؟

ارسال شده در ۱۹:۰۹:۳۶ جمعه ۹۳/۰۴/۲۰

اپراتور میگوید :

با سلام . قسمت هایی از متن که باید ترجمه شود را مشخص نمایید و در قسمت توضیحات نیز ذکر کنید .همان قسمت ها ترجمه خواهند شد. با تشکر

ارسال شده در ۱۹:۱۵:۱۰ جمعه ۹۳/۰۴/۲۰

امینی میگوید :

با سلام رمز من برای ورود عمل نمی کند. بارگذاری رمز هم یک ایمیل خالی می فرستد. راهنمایی فرمایند

ارسال شده در ۱۳:۱۱:۱۸ سه شنبه ۹۳/۰۵/۰۷

اپراتور میگوید :

با سلام لطفا نام کاربری خود را ذکر کنید تا رمز جدید به شماره شما ارسال گردد. با تشکر

ارسال شده در ۱۳:۲۷:۱۰ سه شنبه ۹۳/۰۵/۰۷

سارا حیدرپناه میگوید :

پس چرا رمز وروود منو قبول نمیکنه ؟ ایمیل خالی هم برام میفرسته

ارسال شده در ۱۵:۰۳:۵۷ سه شنبه ۹۳/۰۵/۰۷

اپراتور میگوید :

با سلام رمز جدید ارسال گردید با تشکر

ارسال شده در ۱۵:۰۸:۵۶ سه شنبه ۹۳/۰۵/۰۷

هانیه ابراهیمی میگوید :

با سلام من درخواستم رو تایید کردم و امروز باید دریافت کنم و بقیه صورت حساب رو بپردازم اما امکان ورود به سیستم رو ندارم ممکنه ایمیل رو اشتباه وارد کرده باشم چه کار می تونم بکنم

ارسال شده در ۰۹:۲۲:۰۰ شنبه ۹۳/۰۵/۲۵

اپراتور میگوید :

با سلام رمز جدید به شماره شما ارسال گردید با تشکر

ارسال شده در ۰۹:۲۵:۳۳ شنبه ۹۳/۰۵/۲۵

قاسم ناظری کناری میگوید :

سلام . وقتی عمده پرسشهای دوستان در مورد بازیابی رمز عبور هست ، حتما یک مشکلی در سامانه شما وجود دارد . لطفا بجای پاسخ دادن به یک پرسش تکراری مشکل را برای همیشه مرتفع کنید . با تشکر

ارسال شده در ۱۷:۳۶:۲۹ پنجشنبه ۹۳/۰۵/۳۰

اپراتور میگوید :

با سلام بازیابی رمز عبور توسط اپراتور صورت می گیرد.در صورت بروز مشکل با اپراتور تماس گرفته تا رمز شما بازیابی شود با تشکر

ارسال شده در ۲۰:۳۸:۲۷ پنجشنبه ۹۳/۰۵/۳۰

ندا احمدی میگوید :

با سلام. من 2 ساعتی هست می خوام فایل سفارش ترجمه ام را برای شما ارسال کنم اوا ثبت سفارش نمیشه درحالیکه حجمش هم زیاد نیست. چیکار کنم ؟ عجله هم دارم واسه ترجمه.

ارسال شده در ۱۳:۰۳:۱۶ یکشنبه ۹۳/۰۶/۰۹

اپراتور میگوید :

با سلام به جیمیل faratarjometranslation@gamil.com ارسال نمایید با تشکر

ارسال شده در ۱۴:۱۳:۴۷ یکشنبه ۹۳/۰۶/۰۹

ندا احمدی میگوید :

سلام- لطف کنین گذر واژه جدید برام بفرستین هرچقدر سعی کردم دکمه گذر واژه جدید رو زدم فقط ایمیل خالی میاد برام.من هم سفارش جدید دارم هم سفارش ترجمه شدخ ام رو هنوز دانلود نکردم . خواهشا زودتر کمک کنین . مهمه

ارسال شده در ۱۰:۳۸:۳۳ شنبه ۹۳/۰۶/۲۲

ندا احمدی میگوید :

سلام. خسته نباشید. ببخشید چرا جواب من و نمیدین به خدا از صبح 10 بار بشتر پیام دادم می خوام سفارش جدید بدم و فایل قبلی ام و دانلود نکردم. لطف کنین برام گذر واژه جدید بفرستید. شما که خیلی خوب ساپورت می کردید مشتریان تون رو . آخه چرا؟

ارسال شده در ۱۳:۵۵:۱۲ شنبه ۹۳/۰۶/۲۲

یونس فتوحی میگوید :

فایلی که میخوام پییوست نمیشه

ارسال شده در ۲۳:۴۴:۱۲ شنبه ۹۳/۰۹/۰۸

اپراتور میگوید :

سلام در صورتی که حجم فایل بالا باشد ممکن است آپلود نشود.فایل خود را به آدرس جیمیل (تماس با ما) ارسال نمایید با تشکر

ارسال شده در ۰۸:۵۰:۰۷ یکشنبه ۹۳/۰۹/۰۹

محمد ابراهیم پور میگوید :

سلام فایل ترجمه من بصورت عکس هست 4صفحه و 4عکس.... چطور بفرستم؟؟ شما فقط توو ثبت سفارش یک فایل قبول میکنید....

ارسال شده در ۱۴:۵۱:۲۸ چهارشنبه ۹۳/۰۹/۱۲

اپراتور میگوید :

با سلام لطفا فایلهای خود را درون یک فولدر قرار داده و آن را زیپ نمایید. سپس فایل زیپ شده را آپلود کنید با تشکر

ارسال شده در ۱۵:۲۹:۵۹ چهارشنبه ۹۳/۰۹/۱۲

aerzou r میگوید :

با سلام من یه ترجمه سفارش دادم همه مبلغ رو هم پرداخت کردم ولی فایل ترجمه برام ارسال نشده؟؟؟

ارسال شده در ۱۹:۳۰:۰۱ سه شنبه ۹۳/۰۹/۱۸

اپراتور میگوید :

با سلام پس از پرداخت نهایی، از قسمت پیگیری سفارش می توانید فایل ترجمه خود را دانلود نمایید با تشکر

ارسال شده در ۱۹:۳۸:۰۲ سه شنبه ۹۳/۰۹/۱۸

ali میگوید :

سلام. بعد از انجام ترجمه دقیقا باید چکار کنیم؟

ارسال شده در ۲۰:۴۸:۰۵ جمعه ۹۳/۱۰/۰۵

اپراتور میگوید :

با سلام بعد از انجام ترجمه باید وارد پنل خود شده و فایل مربوطه را آپلود نمایید با تشکر

ارسال شده در ۲۱:۳۸:۲۵ جمعه ۹۳/۱۰/۰۵

مهران میگوید :

سلام و خسته نباشید . بعد از اینکه سفارشی رو پذیرفتیم, از طرف مرکز کنسل نمیشه؟ یعنی حتما دیگه اون سفارش مال ما شده؟ من امروز سفارشی رو پذیرفتم, مشخصاتش و فایل دانلودی بود, ولی بعد از قبول کردن سفارش دیگه هیچی تو پروفایلم نیست! چون دفعه اولمه که موفق میشم قبول سفارش کنم. میخاستم بدونم این طبیعیه؟ ممنون میشم اطلاع بدین

ارسال شده در ۲۳:۱۷:۱۵ جمعه ۹۳/۱۰/۰۵

اپراتور میگوید :

با سلام پس از قبول سفارش<سفارش به لیست سفارشات در حال انجام شما اضافه می گردد. لطفا سوالات مربوط به سفارشات را از پنل خود و از قسمت پیغام برای اپراتور ارسال نمایید تا پنل شما بررسی وبه طور کامل توضیح داده شود . با تشکر

ارسال شده در ۰۸:۳۱:۱۶ شنبه ۹۳/۱۰/۰۶

بهاره میگوید :

سلام دوستان .خسته نباشین.من کد مترجم رو از کجا بیارم؟

ارسال شده در ۱۲:۰۴:۲۵ جمعه ۹۴/۰۱/۰۷

اپراتور میگوید :

با سلام. در صورتی که در آزمون مترجمی پذیرفته شوید کد مترجمی به شما تعلق خواهد گرفت. با تشکر

ارسال شده در ۱۱:۵۴:۲۳ شنبه ۹۴/۰۱/۰۸

بهاره میگوید :

نه منظورم این هست که من برای ترجمه مترجم خاصی مد نظرم هست.کد اون مترجم رو از کجا بیارم که توی ثبت سفارشم بزنم

ارسال شده در ۱۶:۰۴:۱۶ دوشنبه ۹۴/۰۱/۱۰

اپراتور میگوید :

لطفا از طریق تماس با پشتیبانی که در پنل کاربری شماست با ما در تماس باشید. با تشکر

ارسال شده در ۱۶:۱۷:۱۷ دوشنبه ۹۴/۰۱/۱۰

سلین یگانه میگوید :

با سلام می خواستم خدمتتون عرض کنم من زمان درخواستی ترجمه ام رو جمعه 18 اردیبهشت اعلام کردم، و زمان ثبت سفارشم سه شنبه 8 اردیبهشت هست. ترجمه عادی رو انتخاب کردم که 8 روزه است. میخواستم بدونم تاریخ پیشنهادیم رو در نظر نگیرید و تاریخ تحویل ترجمه ام همان چهارشنبه 16 اردیبهشت باشد. با تشکر

ارسال شده در ۲۰:۴۹:۰۴ سه شنبه ۹۴/۰۲/۰۸

سعید رستمی میگوید :

با سلام امکان ترجمه فایلی که قالبی غیر از word یا pdf دارند نیز برای شما مقدوره؟ مثلا اگه از متن به صورت خوانا عکس گرفته بشه؟ ممنون

ارسال شده در ۱۳:۱۲:۲۸ جمعه ۹۴/۰۲/۲۵

اپراتور میگوید :

با سلام. بله در تمامی فرمت ها مورد قبول می باشد، در صورتی که کیفیت فایل ارسالی مناسب باشد. با تشکر

ارسال شده در ۱۰:۲۹:۱۶ شنبه ۹۴/۰۲/۲۶

صالحی میگوید :

با سلام امکان ترجمه مقالات تخصصی شبکه های کامپیوتری هم دارید؟ممنونم

ارسال شده در ۲۱:۱۳:۵۷ چهارشنبه ۹۴/۰۳/۱۳

اپراتور میگوید :

با سلام. بله در تمامی گرایشات رشته کامپیوتر ترجمه انجام می شود. با تشکر

ارسال شده در ۱۸:۳۷:۰۱ جمعه ۹۴/۰۳/۱۵

محمد منافی میگوید :

سلام. منظور از تحویل یک روز 12 ساعت یعنی چی؟اگر من حالا هزینه را پرداخت کنم کی ترجمه را تحویل می گیرم با اینکه فردا جمعه است.

ارسال شده در ۱۴:۲۴:۱۹ پنجشنبه ۹۴/۰۳/۲۸

ز.غ میگوید :

سلام من دیشب سفارش ترجمه دادم برام ایمیل پیگیری اومده اما از کجا میتونم ببینم قیمت برآورد شده رو

ارسال شده در ۱۵:۰۲:۳۹ پنجشنبه ۹۴/۰۳/۲۸

اپراتور میگوید :

با سلام. زمان تحویل سفارش شما از لحظه پرداخت مشخص می گردد. شما 1 روز و 12 ساعت بعد از پرداخت می توانید سفارش خود را دریافت نمایید. فراترجمه در روزهای تعطیل نیز مشغول به فعالیت می باشد. با تشکر

ارسال شده در ۱۶:۴۹:۱۹ پنجشنبه ۹۴/۰۳/۲۸

اپراتور میگوید :

با سلام. شما می توانید پس از ورود به پنل کاربری، از قسمت پیگیری سفارش ترجمه، بر روی گزینه نمایش در سفارش مورد نظر کلیک کرده و پیش فاکتور خود را مشاهده نمایید. با تشکر

ارسال شده در ۱۶:۵۰:۵۷ پنجشنبه ۹۴/۰۳/۲۸

زهره فرهادی میگوید :

من هرچی سعی میکنم سفارش ثبت کنم نمیشه همش میگه فیلد سیز باید پربشه خواهش میکنم کمک کنید

ارسال شده در ۱۵:۳۷:۴۱ پنجشنبه ۹۴/۰۵/۰۱

اپراتور میگوید :

با سلام. فیلد ستاره سبز مربوط به آپلود فایل می باشد. احتمالا نام فایل شما فارسی بوده و یا فرمت آن غیر قابل پشتیبانی است. پیشنهاد می شود فایل خود را زیپ نموده و سپس ارسال نمایید. با تشکر

ارسال شده در ۲۱:۳۲:۵۱ پنجشنبه ۹۴/۰۵/۰۱

سحرکوشکی میگوید :

با سلام.برای من ترجمه ای انجام دادید ولی متاسفانه گوشیم نمیتونه بازش کنه.

ارسال شده در ۰۱:۵۰:۲۹ جمعه ۹۵/۰۴/۱۸

اپراتور میگوید :

با سلام. اطلاعات لازم به ایمیل شما ارسال گردید. با احترام

ارسال شده در ۱۰:۴۱:۴۶ جمعه ۹۵/۰۴/۱۸

کیان میگوید :

سلام مقاله مربوط به مهندسی بیوتکنولوژی را انجام می دهید؟

ارسال شده در ۲۲:۳۹:۰۶ سه شنبه ۹۵/۰۶/۰۹

اپراتور میگوید :

با سلام. بله لطفا فایل خود را ثبت سفارش نمایید تا در اسرع وقت قیمت گذاری شود. با احترام

ارسال شده در ۱۰:۳۱:۴۸ چهارشنبه ۹۵/۰۶/۱۰

محمد شلفی میگوید :

با سلام، بیشتر از 2 ساعت است که سفارش را ثبت کرده ام ولی تایید و قیمت گذاری نمیشود!

ارسال شده در ۲۳:۳۷:۰۶ شنبه ۹۵/۰۷/۱۰

اپراتور میگوید :

با سلام. با عرض پوزش بابت تاخیر دو ساعته در قیمت گذاری؛ سفارش شما قیمت گذاری گردیده است. با احترام

ارسال شده در ۱۰:۰۰:۴۵ یکشنبه ۹۵/۰۷/۱۱

باران میگوید :

سلام تحویل عادی با تحویل فوری فقط از نظر سرعت ترجمه و قیمت تفاوت دارند؟ یا کیفیت هم مدنظر است؟ و اینکه تحویل عادی به صورت تخصصی ترجمه نمیکند و کیفیتی ندارد؟

ارسال شده در ۲۲:۳۵:۳۶ چهارشنبه ۹۵/۰۸/۰۵

اپراتور میگوید :

با سلام. کیفیت ثابت بوده و تنها سرعت و هزینه متفاوت است. با احترام

ارسال شده در ۰۸:۲۱:۲۱ پنجشنبه ۹۵/۰۸/۰۶

باران میگوید :

ممنون. سایتتون واقعا عالیه

ارسال شده در ۱۶:۳۰:۰۶ پنجشنبه ۹۵/۰۸/۰۶

سیما افشارنیا میگوید :

با سلام..ببخشید میشه فایلمون رو ارسال کنیم براتون و هزینه و زمان تحویل رو بهمون بگید بعد بگیم که میخوایم ترجمه رو یا خیر؟

ارسال شده در ۱۶:۳۱:۴۰ دوشنبه ۹۵/۰۸/۱۷

اپراتور میگوید :

با سلام. بله روال انجام کار به همین صورت می باشد و قیمت گذاری رایگان است. با احترام

ارسال شده در ۱۴:۴۴:۵۴ چهارشنبه ۹۵/۰۸/۱۹

سید جمال میگوید :

فرق بین متون تخصصی با متون تخصصی ویژه چیه؟

ارسال شده در ۰۸:۲۲:۰۲ سه شنبه ۹۶/۰۳/۲۳

اپراتور میگوید :

با سلام. سفارشات با کیفیت تخصصی ویژه، مناسب مقالات isi می باشند و توسط مترجمین زبده ترجمه می شوند. همچنین این سفارشات دارای 1 ماه ضمانت ویرایش می باشند که برای کیفیت تخصصی 72 ساعت ضمانت ویرایش وجود دارد. با احترام

ارسال شده در ۱۱:۱۷:۱۷ سه شنبه ۹۶/۰۳/۲۳

نسیم شب پرواز میگوید :

سلام شما متون تخصصی گردشگری را هم ترجمه می فرمایید؟ www.nsptours.com www.dubai-tt.com

ارسال شده در ۱۱:۰۳:۵۴ دوشنبه ۹۸/۰۲/۰۹

اپراتور میگوید :

با سلام. بله ترجمه می شوند

ارسال شده در ۱۹:۳۴:۲۵ دوشنبه ۹۸/۰۲/۰۹

اپراتور میگوید :

با سلام و احترام کاربران محترم در صورت نیاز به پشتیبانی و مشاوره می توانید از طریق تماس، واتس اپ و تلگرام با شماره 09301810864 در ارتباط باشید و در سریع ترین زمان ممکن، پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

ارسال شده در ۱۲:۰۲:۵۱ یکشنبه ۰۰/۰۱/۲۲

نام و نام خانوادگی *
پست الکترونیک *
متن پاسخ *
new order new order
ورود به سیستم
- فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :

خبری شد خبرتان خواهیم کرد!

آیا سوالی دارید؟

سوال خود را با ما در میان بگذارید

تماس با پشتیبانی

ورود به سیستم


تماس با پشتیبان